2009 Ferrari Club


Dün 30 Temmuz, 2009 ve 2009 Ferrari Club of America (Otopark Fotoğraflar) Uluslararası concours Osthoff Resort at Elkhart Gölü üzerinde Wisconsin oldu. Toronto'da karşılamak, Eagles Nest Golf & Country Club) I Elkhart Lake, WI için 10 saat (1000km) Toronto gelen sürücü yapmak zorunda biliyordum (at Ontario 2008 Ferrari Club of America Fotoğraflar geçen yıl sonra devam



İşte bazı şaşırtıcı Ferrari of the concours at dün gördüm bir çift önizleme resimler demektir. Ben yakalamak için ünlü Yolu Amerika takip şimdi gidiyorum bir çift Ferrari's yolda. Ne yazık ki zamanlama I Yolu Amerika parça at yarın ne var FCA's izlemek gün tüm concours otomobil parça etrafında kendi yollarını yapmak olacak olmayacak nedeniyle!
Share on Google Plus

About Türkiye

Türkiye'nin En büyük araba portalı modifiyeli arabalar , modifiyeli araba videoları , araba yarışlar ve araba oyunlarının adresi. Bunun yanında arabalar hakkında güncel haberler
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

0 yorum :

Yorum Gönder

Arabalar Hakkında Güzel Yorumlarınızı Bekliyorum.
Küfürlü Kötü Sözler Kabul Edilmeyecektir.
Anonim Seçerek Rahat Yorum Yapabilirsiniz.