Lamborghini Miura Eksiksiz



Bazı insanlar ölmek vardır-sabit Ferrari taraftarları ve diğerleri olarak elbette Lamborghini olan raging boğa logosu, tercih ederim. Eğer para vardı, ben de var ediyorum.

Ama Lamborghini benim kalbinde özel bir yeri, özellikle Miura, en güzel otomobil tasarımları hiç oluşturulan ve tavuk dişlerini bu günlerde nadir olarak bulunuyor.




Ben hiç de Rode ilk İtalyanca supercar, ve bu yolculuk çok oldu, motor sağır eden ve düzgün kadar sürücüye iyi bir on beş dakika vardı meşgul değildir - Ben binmek her zaman sevdim dişliler.

Bana da olduğu gibi, eğer, o zaman, çok daha iyi bir Matchbox modeli daha bir arabaya dünyanın en kesin incil araç göze alamaz.


Kitap Joe Sackey tarafından ve Lamborghini Miura İncil hakkına sahiptir ilk Veloce tarafından 2008 yılında yayınlandı. Sorun, ilk baskı az dört ay içinde tükendi çalıştırıldı.

Bu Miura üzerine dünyanın önde gelen otoritesi tarafından itina araştırma 20 yıl Sonuç, bu gibi eski fabrika çalışanları Miura üretim ile ilgili güncel bir mülakat önce yayınlanan hiç fabrika şasi üretimi kayıt özellikleri.


Üzerinden 450 fotoğraf ve çizim, boya tabloları ve her gerçeği ve bu rakam iconic supercar sunumlar, bu gibi bir gerekir herhangi bir Lamborghini hayranı için görünüyor.
Share on Google Plus

About Türkiye

Türkiye'nin En büyük araba portalı modifiyeli arabalar , modifiyeli araba videoları , araba yarışlar ve araba oyunlarının adresi. Bunun yanında arabalar hakkında güncel haberler
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

0 yorum :

Yorum Gönder

Arabalar Hakkında Güzel Yorumlarınızı Bekliyorum.
Küfürlü Kötü Sözler Kabul Edilmeyecektir.
Anonim Seçerek Rahat Yorum Yapabilirsiniz.