Özel Modifiye Tır Resimleri



Bu tırın arkası normal araba gibi adam ne masraf etmiş ama masrafına değmiş yane çok güzel bir modifiyeli tır olmuş.birde çift eksoz sistemi o zaten ayrı bir güzellik katıyor tır'a.


Kırmızı modifiyeli bu tır doğada çekilen resim ona bir güzellik aktmış ve kapı tarafında olan kız resmi bir ok var elinde ok gibi gider anlamında sanırım araba renk uyumu çok güzel tır.

Scanıa bu tır çok değişik bir henüz türkiye sınırlarına girdiğini düşünmediğim bir tır . çok özel yapım süper bir şey turuncu renk de yakışmış tır'a.Özel Scanıa

Üstü acık modifiye tır resmi çok özel bir tır normal spor porsche arabaları gibi üstü açık marka arabalar gibi üstü acık tır ilk defa gördüğünüzü sanıyorum çünkü bende ilk tefa gördüm uzun zamandır bu resimlerle ilgileniyorum ama ilk defa üstü açık tır gördüm.ama güzel olmuş herşeye ragmen.


    Sizlere 4 tane özel modifiye tır resmi sundum ve hepside birbirinden güzel bana sorsalar hangisini istersin tereddüte kalırım yani herneyse sizlere birşeyler demek istiyorum bildiğiniz üzere tır şöförlüğü farklı bir meslektir.Diğer mesleklerle karşılaştırılamaz.normal bir işçi gibi işten cıkış giriş saati belli olmayan işçilerdir tır şöförleri bazen yolda yemeklerini yerler bazen değil genelde ailelerinden uzak farklı bir meslek yani.

Özel Modifiye Tır Resimleri için “5 yorum” bulunmaktadır.

  1. evet dediğiniz kadar var çok özel tırlar tır şöförleri hakkındada doğru bilgi vermişsiniz.

    YanıtlaSil
  2. harbiden de değiniz kadar varmış özel tır Scanıa zaten çok değişik modifiye mi deyim şekil yapmılar. birde üstü acık olan tır bu 2 si gerçektende özel tırlar yani

    YanıtlaSil
  3. xd üstü açık olan tır çok özel kaliteli vir tıra benziyor kaliteli derken spor gibi kullanışlı araba ya benziyor epeyi özel göstermiştir yani modifiye epeyi yapmı8ştır bu tırlara

    YanıtlaSil
  4. mehmet kalça29 Ekim 2009 06:16

    süper ya tırların hepsi birbirinden güzel ilk üçü neysede üstü açık tır bir garip olmuş be hiç görmemiştim gerçi diyerlerinide görmedim ama yinede onlar olacak birşey üstü açık tır çok değişik ya

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bişi ya

    YanıtlaSil

Arabalar Hakkında Güzel Yorumlarınızı Bekliyorum.
Küfürlü Kötü Sözler Kabul Edilmeyecektir.
Anonim Seçerek Rahat Yorum Yapabilirsiniz.