Sinan Taga Kosifler Oto



KOSİFLER OTO SERVİS ve TİC A. Ş AVRUPA STANDARTLARINDA KURULMUŞ 36. 000 m2 KOSİFLER CENTER PLAZA BMW , MINI , LANDROVER MARKALARINI BORUSAN OTOMOTİV YETKİLİ BAYİİ OLARAK YENİ (SIFIR) ve GARANTİLİ KULLANILMIŞ(2. EL) ARAÇ SATIŞINI YAPMAKTADIR


7 Nisan 2010 tarihinde, Kosifler Otomotiv davetlisi olarak, Kosifler Oto Bostancı'da düzenlenen lansmana katıldım. Yine Borusan Otomotiv'den geçtiğimiz sene satın almış olduğum BMW marka aracımla ilgili mekana gittim. Giriş kapısında bulunan "Valet Parking" uygulamasına, Kosifler Oto markasına güvenerek, aracımı kapıdaki arkadaşlara teslim ettim.

Lansman sonunda aracımı ilgili kişilerden istettiğimde, aracımı teslim eden arkadaş debriyaj kokuları eşliğinde aracımı bana teslim etti. Aracımın otoparktan, lansmanın bulunduğu servis kapısına kadarki kısa süre içerisinde debriyajının nasıl bu kadar yakılabildiğini, sözde "ilgili" arkadaşlara sordum fakat hiçbir mantıklı cevap alamadım.

Davetli kişilerin araçlarına tabiri caizse "düşman malı" gibi davranılıyor? Yetkili kişiler aramama rağmen bu rezaletle ilgili hiçbir muhattap ile karşılaşamadım. Kosifler Oto ile şimdiye kadar hiç ticaret yapmamış olmama rağmen, yaşadığım bu olaydan sonra, ister istemez bir ön yargıya sahip oldum.
Share on Google Plus

About Türkiye

Türkiye'nin En büyük araba portalı modifiyeli arabalar , modifiyeli araba videoları , araba yarışlar ve araba oyunlarının adresi. Bunun yanında arabalar hakkında güncel haberler
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

1 yorum :

Arabalar Hakkında Güzel Yorumlarınızı Bekliyorum.
Küfürlü Kötü Sözler Kabul Edilmeyecektir.
Anonim Seçerek Rahat Yorum Yapabilirsiniz.