2010 Model Fiat Doblo


  Fiat Doblo Seçim nedenleri seyahat ve sosyalleşme ,eğlence ortak veya iş olrak Fiat doblo seçilir ilk olarak.

Konfor düşünülürek yedi yolcu kapasite şeklinde tasarlanmıştır.Otantik bir "aile alan" sınıf emniyet,malitet-etkin çalışan ve çevre dostu güvenilebiline bir araç.Yaklaşık olran bir milyon adet tüm satılan önceki sürümleri ile karşılaştırıldığında ,yeni fiat doblo 2010 yeni bir tarz ,yeni motor ve yeni teknik özellikleri ile yeniden canlanmış ve bu özellikler fiat doblo 2010 aracının seçilmesinde büyük bir etki oluşturmuştur.


Stil ve konfor

Centro Stile Fiat, yeni Fiat Doblo yenilikçi tasarımı tarafından düzenlendi çok dengeli bir şekilde sağlam, katı araç izlenim: 439 cm uzunluğunda, 183 cm genişliğinde ve 184 cm yüksekliğinde (189 cm görüşmek üzere özgün formları ve büyük boyutları birleştirir çatı bar) ile, o) bir 276 cm dingil mesafesi sınıfının kendi kategorisinde en iyi (sahiptir.

Fiat Doblo 2010 Özellikleri 
 

* Tek bir ekranda tüm seyahat bilgileri: mesafe, seyahat tüketimi ve menzil;
    
* Yakıt rezerv uyarı ve en yakın dolum istasyonuna tarifi;
    
* İlginç yerleri, Fiat Grubu servis merkezleri ve metan LPG dolum istasyonları;
    
* Cep telefonu Blue & bağlı yönetimi Me: aramalar, bilgi, rehber ve arama kayıtlarına;
    
* "Eko: Sürücü Bilgi": sürüş tarzı ve öneriler hakkında gerçek zamanlı bilgi çevresel etkileri azaltmak ve vites değiştirme ve rotanın doğası uygun hızlandırıcı kullanarak tüketimini optimize etmek için.



2010 Model Fiat Doblo Resimleri 



2010 Fiat Doblo Resimlerini Ayrıntılı Görmek İçin tıklayınız.
Share on Google Plus

About Türkiye

Türkiye'nin En büyük araba portalı modifiyeli arabalar , modifiyeli araba videoları , araba yarışlar ve araba oyunlarının adresi. Bunun yanında arabalar hakkında güncel haberler
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

6 yorum :

  1. beytullah güvendi24 Şubat 2010 02:17

    2010 doblo

    fiat doblo çok geliştirdi 2010 modelini çok kullanışlı bir aile arabası yaptı dedeği gibi geniş aile herkeze tercih ederim 2010 fiat dobloyu

    YanıtlaSil
  2. fiat bu sene çok kullanışlı aileye özel araba cıkardı gerçekten çok kullanuışlı araba fiat doblo 2010

    YanıtlaSil
  3. BU aracı showrooma çıkmadan bayide gördüm sorduğumda daha çıkmadı yakında showroomu var dediler ve müşteriye sunulduğunda altımdaki 2009 fiorino emotion mu sattım ve bunların 1.6 105 hp premiosunu aldım çok mükemmel bir araç herkese tavsiye ederim iç dizaynı çok mükemmel uzun yolada çıktım vitesi 6 ya taktığında adeta bir uçak misali süzülüyo yol tam asfalt değildi ama yinede 155 km hızı çok çok rahat gördüm,yolun birde çok sağlam olduğunu düşünün artık....zapdetmek imkansız...

    YanıtlaSil
  4. BENDE FİAT BAYİSİNE GİTTİM 2010 MODEL DOBLODA
    BİRŞEY GÖREMEDİM BİRDE ÖNTİPİ HİÇ HOŞUMA GİTMEDİ VOLKSWAGEN CADDY LE KIYASLIYORUM

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar ben de 2010 model fiat dobloyu gördüğümde pek kanım ısınmamıştı ama arabanın özelliklerini duyunca yerimde duramaz oldum babamın bu arabayı almasını benimde bu arabanın şöför koltuğunda olduğum günleri sabırsızla bekliyorum heeee bu arabayı 2010 model ford connectle ve ya caddy le kıyaslamayın helede arabalardan anlayan bir kişinin yanında sakın yapmayın ticarilerin içinde bu arabaya rakip çıkacağını sankıyorum

    YanıtlaSil
  6. artık kaliteli bi servis anlayışı kalmamış arabayı satıncaya kadar araba aldıgına insanı pişman ediyorlar yazıklar olsun tofaş fiat t-a

    YanıtlaSil

Arabalar Hakkında Güzel Yorumlarınızı Bekliyorum.
Küfürlü Kötü Sözler Kabul Edilmeyecektir.
Anonim Seçerek Rahat Yorum Yapabilirsiniz.