Modifiye Kartal Slx

Tofaş vazgeçilmez bir tutkudur. Kartal Slx de tofaşın bir parçasıdır ve tutkunları çoktur hastalarıda diyebiliriz buna :)
Sizlere bir kaç modifiyeli Kartal göstermek istiyorum ve yorumlarınızı bekliyorum...





Bu sondaki Kartala iyi bakın efsanedir kendisi rizenin gözdesidir.Şöförü harikadır demek isterdim ama idare eder :)
Share on Google Plus

About Türkiye

Türkiye'nin En büyük araba portalı modifiyeli arabalar , modifiyeli araba videoları , araba yarışlar ve araba oyunlarının adresi. Bunun yanında arabalar hakkında güncel haberler
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

2 yorum :

  1. dursun kalmış13 Kasım 2012 12:19

    araba dediğin kartal slx gibi olucak abiya duruşlarına baksana şunların maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. 53 rizemin kartalınıda gördüm heyt be facebook'ta bir büyük modifiyeli arabalar sayfasında profil resminde 53 plaka connet gördüm gurur vericiydi

    YanıtlaSil

Arabalar Hakkında Güzel Yorumlarınızı Bekliyorum.
Küfürlü Kötü Sözler Kabul Edilmeyecektir.
Anonim Seçerek Rahat Yorum Yapabilirsiniz.