Honda Civic 1.6 Sİ-R Coupe EK4

Türkiye yollarında sıklıkla göremeyeceğimiz bir araç daha sizlerle. Vtec aşıklarının özellikle dikkatini çeken ve coupe olmasıyla Honda firmasının üretimden kaldıralı uzun süre olduğu ve motorlarının modifiyeye en yatkın olduğu modellerinden biridir.
Motoruna daha yakın bir inceleme yapmak gerekirse sizlere şöyle özetleyebiliriz ;

 Civic Si ; Sadece bir coupé olarak kullanılabilir, 1999 yılında ortaya çıkmıştı. Avrupa ve SiR ve Yurttaşlık ve spor çeşitleri için Japonya'da Type R rozetleri VTi rozeti kabulü ile, Si öncelikle ABD özel rozeti, sonraki Civic nesiller devam edeceğini bir markalaşma trendi oldu. 7.9 saniyede 0-60 hızlanma , 1999 Civic Si Döşeme 7.000 rpm 8.000 rpm 160 hp (119 kW) ve tork 111 ft-lbs yapılmış bir 1.6-litre B16A2 motor kodlu . Del Sol VTEC içinde santralin benzer iken, Civic Si, daha büyük bir gaz kelebeği gövdesi dahil bazı önemli farklılıklar, geliştirilmiş emme manifoldu gördüm biyeller, low-friction/high-silicon pistonlar, tam karşı ağırlıklı krank mili, ve bir güçlendirilmiş büyük boru çapı sistemi tüketebileceği. Onun iyi yakıt ekonomisi biraz yüksek olup , dört köşesinin de bağımsız süspansiyon ve daha popüler bir coupe formu nedeniyle, Döşeme kısa üretim döngüsü rağmen özel bir takip topladı.
 


Standart Civic gelen değişiklikler sert, ilerici sınıf spor yaylar, daha sert ön ve arka viraj denge çubukları, ve düz-viraj yolculuğu katkıda bir kule brace dahil. Tüm etrafında disk frenler de dahil olmak üzere de sadece standart donanım, bir beş-ileri manuel şanzıman ile kullanılabilir. LX / EX modelleri Estetik dış değişiklikler Si Döşeme düşük-profil ve geniş 15 inç jant / lastik paketi özelliğine sahip, az, spoyler ince , yan eşikler ve Si badging boyalı. Güç kilitleri, güç pencereleri, cd-çalar, cruise kontrol, klima, elektrikli sunroof, ve tilt direksiyon vardır. İç mekan için, altıncı nesil Si da alt minder için eğim ayarı vardı, bir deri-sarılmış Si markalaşmış direksiyon ile uzaktan kumandalı anahtarsız giriş ve kırmızı yüzlü enstrümantasyon  anahtarı ile yani kod anahtarı ile birlikte teslim ediliyordu.

Bizimse sadece dikkatimizi çeken Honda Civic Si-R EK4 kasamızda kadran tablosunda 9.000 Rpm görmemiz ve redline keyfine varmamız için üretilmiştir fakat koşullar dolayısıyla ülkemize sadece yurtdışından getirilebilmektedir. JDM cilerin dikkatine ;)
Share on Google Plus

About Türkiye

Türkiye'nin En büyük araba portalı modifiyeli arabalar , modifiyeli araba videoları , araba yarışlar ve araba oyunlarının adresi. Bunun yanında arabalar hakkında güncel haberler
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

1 yorum :

  1. Ankara'da yaşayan Honda araç sahipleri, oto servis ve modifiye işleri için Şaşmaz'daki Bar Honda Oto Servisi'ni kullanabilirler.

    YanıtlaSil

Arabalar Hakkında Güzel Yorumlarınızı Bekliyorum.
Küfürlü Kötü Sözler Kabul Edilmeyecektir.
Anonim Seçerek Rahat Yorum Yapabilirsiniz.