Türkiye yollarında sıklıkla göremeyeceğimiz bir araç daha sizlerle. Vtec aşıklarının özellikle dikkatini çeken ve coupe olmasıyla Honda firmasının üretimden kaldıralı uzun süre olduğu ve motorlarının modifiyeye en yatkın olduğu modellerinden biridir.
Motoruna daha yakın bir inceleme yapmak gerekirse sizlere şöyle özetleyebiliriz ;
Civic Si ; Sadece bir coupé olarak kullanılabilir, 1999 yılında ortaya çıkmıştı.
Avrupa ve SiR ve Yurttaşlık ve spor çeşitleri için Japonya'da Type R
rozetleri VTi rozeti kabulü ile, Si öncelikle ABD özel rozeti, sonraki
Civic nesiller devam edeceğini bir markalaşma trendi oldu.
7.9 saniyede 0-60 hızlanma , 1999 Civic Si Döşeme 7.000 rpm 8.000 rpm 160
hp (119 kW) ve tork 111 ft-lbs yapılmış bir 1.6-litre B16A2 motor kodlu .
Del Sol VTEC içinde santralin benzer iken, Civic Si, daha büyük bir gaz
kelebeği gövdesi dahil bazı önemli farklılıklar, geliştirilmiş emme
manifoldu gördüm biyeller, low-friction/high-silicon pistonlar, tam
karşı ağırlıklı krank mili, ve bir güçlendirilmiş büyük boru çapı
sistemi tüketebileceği.
Onun iyi yakıt ekonomisi biraz yüksek olup , dört köşesinin de
bağımsız süspansiyon ve daha popüler bir coupe formu nedeniyle, Döşeme
kısa üretim döngüsü rağmen özel bir takip topladı.
Standart Civic gelen değişiklikler sert, ilerici sınıf spor yaylar, daha
sert ön ve arka viraj denge çubukları, ve düz-viraj yolculuğu katkıda
bir kule brace dahil. Tüm etrafında disk frenler de dahil olmak üzere de sadece standart donanım, bir beş-ileri manuel şanzıman ile kullanılabilir.
LX / EX modelleri Estetik dış değişiklikler Si Döşeme düşük-profil ve
geniş 15 inç jant / lastik paketi özelliğine sahip, az, spoyler
ince , yan eşikler ve Si badging boyalı. Güç kilitleri, güç pencereleri, cd-çalar, cruise kontrol, klima, elektrikli sunroof, ve tilt direksiyon vardır. İç mekan için, altıncı nesil Si da alt minder için eğim ayarı vardı,
bir deri-sarılmış Si markalaşmış direksiyon ile uzaktan kumandalı
anahtarsız giriş ve kırmızı yüzlü enstrümantasyon anahtarı ile yani kod anahtarı ile birlikte teslim ediliyordu.
Bizimse sadece dikkatimizi çeken Honda Civic Si-R EK4 kasamızda kadran tablosunda 9.000 Rpm görmemiz ve redline keyfine varmamız için üretilmiştir fakat koşullar dolayısıyla ülkemize sadece yurtdışından getirilebilmektedir. JDM cilerin dikkatine ;)
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(
Atom
)
Ankara'da yaşayan Honda araç sahipleri, oto servis ve modifiye işleri için Şaşmaz'daki Bar Honda Oto Servisi'ni kullanabilirler.
YanıtlaSilAraç kiralamak isteyenler Hatay araç kiralama firması Prizma rent a car dan güvenle kiralıyabilir.
YanıtlaSil